Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Friday, April 17, 2009

bila tamat belajar....

masa ni foto masa majlis perpisahan form 6...
lepas je kitaorg tamat sekolah...hubby aku melanjutkan pelajaran kat Institut Bahasa..KL..
aku pulak masih still dok kat JB lagi...
aku dok umah abang aku keje jadi guru sandaran kat sek men. Pasir Gudang
Kira best la masa tu tak pasal jadi cikgu muda...

Pengalaman berharga yg tak mungkin aku lupakan....
masa ni kat KL...amik kursus perguruan....
dah 7bulan jadi guru sandaran..aku benti sebab dapat keje kat KL
Seronok la dapat dekat2 ngan hubby masa tu...heheeee.
masa ni dah tunang dah...hujung minggu berjalan ler...
masa ni hubby masih kursus perguruan...aku dah keje dah....
tak sangka jadi cikgu laki aku ni ...dulu suka buat cikgu marah..last2 dia yg jadi cikgu....wakakaaa:)
Kat KL aku keje bhgian legal...seronok..gaji pun masyukkk...keje senang je..relex...ye la,dah otai masa tu..masa mula nak keje tu...hampeh gak...aku keje dok buat filling la..saman sapa2 yg ada kad kredit tu..tapi taknak bayo....ekekeeee..
lama gak aku keje kat Goh & Partners ni...aku dok umah sewa kat Kampong Baru...g keje naik LRT...dekat je..save bajet...ujung2 minggu tu biasa la...jumpa hubby je keje nye...masa tu hubby aku dok kat segambut...


ni foto2 bersama kawan serumah aku kat kampung baru,KL
semua sporting giler...
da lama tak jumpa...winduuuu!!!
Intan,Su,Wati,Ida n Nor..

No comments:

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...