Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Wednesday, September 2, 2009

Pertama kali Pegang Baby



Gelagat Anak Bujangku..
Yang Jakun bila dapat buai baby.....hahahhaaa..
Ni nak informla kat korang...anak bujangku ini,mmg gerun bila nk pegang baby...
dah berkali2 bila nampak baby..mamaD suh dia pegang ke..cium ke....
harammmmmm...dia buat dek jeeee...
tak tau la apa la agaknya yg danish ni pikirkan....
Bila dah dipaksa pegang kulit baby tu....
danish ni mcm nak tak je pegang..
bila mamaD push berkali2...akhirnya berjaya...
dan nilah kesan dan akibatnya.....wakakakaaa
terus melekat je ngn anak sedara mamaD ni..
siap nak buaikan lagi sambil menyanyi dodoi....wakakaaa...
Ni lah dia anak adik mamaD...Aqil Amsyar nama dia
berat dah jadi kes pakar dah...Semangat!!!baru nak masuk 4bulan..
Bila danish dah mula sentuh2 kulit baby...terus dia dekat2....pastu bila mamaD cari mana danish.
Haaaaaa...mesti ada ngn Aqil ni...hahaaaa..
Jakun asik nak buai kan je...kesian anak bujang aku...
dah 5thn dah...nikmat nak beradik belum dapat lagi..uuhuhuuu..
takpe la danish....lom ada rezeki lagi kan....sabo2...
Selain Jakun asik nk pegang baby...
haaaaaa...danish ni Mat Kicap!!!!!hahahaaaa...
nak makan nasi mesti kena ada kicap...
g makan kat luo pun...nak menu nasi kicap jugak....
kalau dapat sepinggan nasi ngn kicap...
mmg berselera lah anak bujangku ini...

Adalah lebih baik,tinggalkan harta kepada pewaris anda..untuk masa depan anak-anak...daripada anda tinggalkan mereka dalam keadaan byk hutang dan bebanan...fikir-fikirkan la...
cepat bertindak insuranskan pendapatan keluarga anda...
Ingin daftar keahlian ecosway?? jom tgk produk2 ecosway di www.ecosway.com/home/my199699
just call me : 012-7442334 / email szulnorain@yahoo.com

8 comments:

ninie's corner said...

same le dgn Niena.....antoo kicap.....klu xde kicap, mcm nak xnak jer mkn..........

Mama-Danish & Sarah said...

kenapa agaknya budak2 suka makan nasi ngan kicap ya...

danish ain tu dpt nasi ngan kicap pun kira ok dah...

ainazliena said...

sabo ye mama D..blum rezeki nk ada bby lg...wah si danish smpi itam nasi dimkn..mesti ngandung dulu suka mkn kicap..wkakakkaka..

Yan said...

ya Allah yeke dia kuat kicap?? ish ish.. ni mamaD la ni ngajarkan??

Qis seb bek tak gemar sangat.. hehehe camne tu p makan luar pn mintak nasi kicap.. ??? ekekeke

Mama Qaseh said...

Tkpe Yang usaha tangga kejayaan sila cuba n cuba n cuba lagi tuk thn hadapan t Danish da kwn hehe..

Danish leh kwn ngn auntie pn suka kicap cayang..

Re:Pssst saya tkda abe laa Yang..lum fikir lagi nk replace yg baru..perfume tu adalh tuk pnhargaan diri sndiri jerk hiks

MaMaSyAzA said...

hhaa danish dah 5 taun pun ekk...sesuai la tu....danish dpt adikkan..kan..kalo dpt baby girl mesti bestkan...

$WeeT HoNeY said...

hai...

ina baru baca msg ari 2..
ina keje kat pandan, 1 bangunan ngan kak ninie (ninie's corner)..
umah kat pg..

syahadah said...

mama D .kicap tu pekat nya..wakakaka
mama d takpe takpe..try sedaya upaya nak bg danish adik..doa bnya2..rezeki blum smpi daa..

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...