Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Sunday, July 19, 2009

PEMENANGNYA!!!!!!!!!!


PENGUMUMAN CONTEST "RUMAHKU SYURGAKU"
YANG MEMPUNYAI SUDUT TERBURUK DI RUMAHNYA
JATUH KEPADA.......
JENG...JENG...JENG!!!!!!!!!!!!

Rumah MamaD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...ekekkeee...lawak je tu...:)
PEMENANGNYA.............
ADA DUA KATEGORI..
1) VOTE
2) JURI

PEMENANG UNTUK PENGUNDI TERBANYAK
UNDIAN SEBANYAK 29 UNDI
JATUH KEPADA (ENA)
JOM KITA TGK BLOGNYA
TAHNIAH!!!!!!!!!!!!!!

PEMENANG UNTUK KATEGORI PILIHAN JURI

JATUH KEPADA

MIELA!!!!! TAHNIAH!!!!!!!!!!!!!

MENDAPAT UNDIAN DARI PENGUNDI SEBANYAK 26 UNDI

JOM KITA TGK BLOGNYA..

http://www.miela77.blogspot.com

HADIAH SAGUHATI

JATUH KEPADA PESERTA BERNOMBOR 16

UNDIAN SEBANYAK 23 UNDIAN

http://www.kakyong72.blogspot.com


PESANAN DARI MAMADANISH78

KEPADA KETIGA-TIGA PEMENANG DI ATAS

SILA TINGGALKAN NAMA,ALAMAT,NO.PHONE ANDA

DI EMAIL szulnorain@yahoo.com

ANDA DIBERI MASA SEMINGGU UNTUK HANTAR BUTIRAN DIRI ANDA

KLU TIDAK..BAGI KAT PESERTA LAIN....wakakakaaaaa

SELEPAS SEMINGGU..

MAMADANISH AKAN HANTAR HADIAH KEPADA KETIGA3 PESERTA YANG MENANG..

NAK TAU APA HADIAHNYA?????

SUPRISE!!!!!TUNGGU LA HADIAH TU TIBA KEPADA PEMENANG

TUNGGU PEMENANG PUBLISHKAN N3 HADIAHNYA...

(boleh gitu...?...ekekekeee..layannnnnnn)

Kepada peserta yang yg sama2 menjayakan contest anjuran mamaD ni

mamaD ucapkan berbanyak2 terima kasih...

mungkin kali ni anda tiada rezeki..tapi persahabatan yang terjalin antara kita selepas ini..akan mmbawa seribu erti pada mamaD...harap ianya berpanjangan...

Terima kasih kepada semua yang sama2 mengundi untuk mjayakan contest anjuran mamaD ni..

sesungguhnya hanya tuhan saje lah yg dapat mmbalas segala niat baik anda...

cewah!!!!!meleret2 la pulak ayat aku ni..wakakkaaa...

KEPADA SEMUA 16 PESERTA

MAMADANISH AKAN BAGI AWARD DLM MASA TERDEKAT INI YE..

TUNGGUUUU...

(nak bg adiah saguhati leh gak...tp korang bayangkan lah kena pos kat 16tempat...

bankrap le aku...wakakakkakaaa)


Adalah lebih baik,tinggalkan harta kepada pewaris anda..untuk masa depan anak-anak...daripada anda tinggalkan mereka dalam keadaan byk hutang dan bebanan...fikir-fikirkan la...
cepat bertindak insuranskan pendapatan keluarga anda...
just call me : 012-7442334 / 012-7121230

16 comments:

Dj Epoi said...

Salam....

Tahniah pada semua PEMENANG!!

Gua Tau semuannya Pemenang...!!
Tiada yang Pengalah hehehhehe..!!!

ct rahani said...

tahniah kpd pemenang.. :D

karipapsayur said...

tahniah belaka kepada pemenang2.. haku agak dah xkan menang. terkedu tengok peserta2 lain..

patut bwk masuk harimau soh teraburkan belaka! haish!

mamaD! hadiah untuk penyertaan xda ke?? sijil penyertaan ke??

Ibu Ayra said...

tahniah pada yg menang...

Ahliahnizam said...

OK mamadanish78,
Selalu-selalu ler buat contest lagi yeee, hik hik hik ;D

kakyong said...

Tahniah buat semua yg menang...
Terima kasih kepada yang mengunding kakyong... Jasa Kalian akan dikenang...
btw, camno 23 undi.. ari ku kakyong kira 22 jer... saper kah seorang lagi tu..??

mamaD, Insya Allah, jap lagi kakyong emailkan butirannya.

Terima kasih sebab anjurkan contest ni..
cuma daku selalu merasa, kaedah undian ni kdg2 jd unfair utk new blogger yg tak ramai kawan.. cam daku walau ramai kawan, tp daku jenis x suka melobi.. camner tu... heheheh... just my 2 cents..

btw, Terima kasih mamaD... pasni semakin ramai le yg sayang mamaD..

utk semua.. hepi blogging... jemputlah ke Catatan Ibu. :D

Mama Qaseh said...

Wah dh da pemenangnya yea MamaD..
Tahniah coz bjaya buat 1 contest yg menarik tp sya tk smpat nk msuk laa MamaD..
Pssst pe laa hdiahnya tuekan..msti menarik dr MamaD..

mamadanish78 said...

hahahhaaa..
hadiahnya lom cari lagi ni..
sebab nak tgk2 dulu identiti pemenang..
wakakaaa
boleh gitu...
dalam masa seminggu lebih ni
mamaD akan uruskan la semuanya...
tunggu pemenang terima hadiah..
dan mereka buat n3..baru lah korang tau apa hadiah nya
suppriseee!!!

Mamamanja said...

tahniah buat pemenang

Gieyana said...

Tahniah pada pemenang yer...:D

T.H said...

congrats winners :P

check my blog as I might have giveaway soon

htt://twinshappiness.com
http://thcorner.blogspot.com

miela77 said...

salam....terima kasih kerana memilihku sebagai pemenang...daku amat terharu...saingan sengit tu...

anyway..daku dah email maklumat ye...

syahadah said...

tahniah kpada pemenang...anda mmg layak..mama d buat lg contest..
contest yg gempak2..

neezareef said...

tahniah kpd semua pemenang..kena mintak ena banjer nih..hehe

atty's said...

tahniah pada yg menang

Ena Qaisya said...

sob..sob..sob
memula aku ingin berterima kasih pd Mama D krn wat contest yg meruntuh iman aku ni.. sebab pe? sebab aku menang sudut terburuk uwaaaaaaa..nmpk ngt aku paling malas n umah aku truk sbb menang contest sudut terburuk uhuks.. anyway tima kasih jugak pd pengundi2.. hehehe thanx Mama D.. Bg adiah bosa2 tau ihiks...

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...