Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Thursday, August 20, 2009

MamaD mohon Maaf..

ASSALAMUALAIKUM, ﻪﺘﺎﻜﺮﺒﻮﷲﺍﺔﻤﺤﺭﻮﻡﻜﻴﻠﻋﻢﻼﺴﻠﺍ
MamaD sekeluarga ingin mengambil kesempatan mgucapkan

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK.
MAAF KALAU ADA SALAH DAN SILAP
SEMOGA SELAMAT MENJALANKAN IBADAT PUASA &
MENDAPAT KEBERKATAN DARI ALLAH swt..

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan
"Ya Allah tolong abaikan puasa.Umat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak melakukan Hal-hal yang berikut:
* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika masih Ada )
* Tidak berma'afan terlebih dahulu antara suami isteri
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang-orang sekitarnya.
Maka Rasulullah pun mengatakan Amin sebanyak 3 kali.

Dapatkah Kita Bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat Dan yang meng-aminkan adalah Rasullullah Dan para sahabat, Dan dilakukan pada Hari Jumaat.

Oleh itu MamaD sekeluarga terlebih dahulu ingin memohon ampun Dan maaf jika mamaD sekeluarga Ada berbuat kesalahan, baik yang tidak di sengaja maupun yang di sengajakan, semoga Kita dapat menjalani ibadah puasa dengan khusyuk, diberkati Dan dirahmati Allah S..W.T, insyaallah.
CERITAKU...

Eeerrrmmmm....masih belum ada keputusan lagi..
Nak ikutkan dengan segala hal yg masih belum settle..
aku tahun ni sambut puasa PECAH REKOD
TAK DAPAT BALIK KAMPUNG!!!!!!!!
Sahur dan Berbuka ngn mak bak!!!
uuuuuwwaaaa!!!!!!!!!!!!!!
kenapa??????
Byk hal sebenarnya yg masih dalam perancangan..
tak tau leh settlekan atau tidak..
mamaD ikutkan petang Jumaat tu nak gerak balik kampung..
tp hubby mamaD ada hal pulak nk g hantar kawan dia g airpot..
pastu ahad petang dlm kol 2-5lebih...mamaD ada kelas ecosway!!!
uuuwwaaa!!!kalau berurusan ngn cina gini lah...
Tapi Ahad ni mmg wajib hadir!!
So nak balik umah mak walaupun tak jauh satu jam lebih dah sampai..
rasanya tak berbaloiii...iye la dh la kejap je..pastu mesti hangat jem!!!!
Start Hari Isnin cuti seminggu..
so,hubby ngn danish cuti sekolah la..
Tapi dlm seminggu mamaD kena la sehari atau dua hari g training ecosway tu..
Tu yg ingat Isnin dan Selasa g training...Rabu hingga Jumaat dah free!
Tapi..disebabkan Hari Rabu pagi tu hubby ada periksa PTK pulak
kat Johor...so,mmg kena buat keputusan betul2 la...nak balik kg dulu atau settlekan urusan kami dulu kat pasir gudang ni..
Disebabkan Sabtu hingga Rabu..byk agenda..
Kami buat rancangan,lepas hubby balik PTK tu..baru paking barang balik kampung
maknanya..urusan semua dah selesai
Rabu sampai Ahad...
so,ada adil la...dua malam kat umah mak hubby
dua malam kat umah mak mamaD...:)
Tapi yang menjadi kesyahduan tu...
mamaD tak dapat la tahun ni sama2 sambut puasa ngan mak bak ngn mertua..
sambut puasa kat umah sendiri..
hari Rabu nnti baru dapat sama2 sambut puasa bersama..uuuhuhuhuuuu.....
dah tel gak bak...tapi dari suara dia..walaupun dia kat.."takpelah...selesaikan la dulu apa yg ptg.."
tapi mamaD tau...dari suara orgtua tu mcm agak kecewa sbb mamaD tak dapat balik sambut puasa bsama...uuhuhuuu...sedih la pulak...
Yelah...sejak mamaD joint bisnes ecosway ni...
masa untuk balik kg dah terhad...yelah.hari ahad masa untuk kita sekeluarga bcuti..
mamaD trpaksa habiakan di kelas ecosway tu...
so,nak balik kg..mmg masalah sikit la..
Setiap yg baik itu perlukan sedikit pengorbanan kan..?
pppsssttt!!tetiba jek mamaD terkenang kan lagu ct nurhaliza tu...airmata syawal..
.....sayuuuuuu....hati ini makin sayuuuuuuuuuuuu..
Piluuuuuuu..terkenangkan desa permai...
wajah ayah bonda...bermain dimata.......
mengajak ku pulang ke desa..
di hari bahgia...sambut puasaaaaaaaa....TUKAR AYAT DAAAAAAA....hahahahaa..


Adalah lebih baik,tinggalkan harta kepada pewaris anda..untuk masa depan anak-anak...daripada anda tinggalkan mereka dalam keadaan byk hutang dan bebanan...fikir-fikirkan la...
cepat bertindak insuranskan pendapatan keluarga anda...
Ingin daftar keahlian ecosway?? jom tgk produk2 ecosway di www.ecosway.com/home/my199699
just call me : 012-7442334 / email szulnorain@yahoo.com

5 comments:

iedaLUVsham said...

samat menyambut bulan ramadhan mamaD! ;)

ainazliena said...

selamat berposa tuk mamaD skeluarga..klu bbuka sesedap tu ingat la aina skeluarga kt cahaya masai ni..

Mama-Danish & Sarah said...

selamat berpuasa utk mamaD sekeluarga...

mohon maaf diatas salah silap dan kata2 yg mungkin mengguris hati mamaD ya...

Mama Qaseh said...

Selamat Berpuasa wat MamaD sekelurga yea..
Tkpelaa Yang nk bjaya kita kna bkorban msa cikit..
Yg pnting dlm hati kita memg tk pnh lupe tuk mnjenguk org tua kita kan..
Apapn gud luck 4 everything u've done ok..

kakyong said...

mamaD
selamat berpuasa.. dan meraikan bulan Ramadhan..
dah seminggu pose ni.. masak sendiri @ tnjuk2 kat bazar Ramadhan.. ;)

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...