Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Tuesday, June 30, 2009

jom tgk wayang!!!!!

Isnin lepas...JB cuti...
so takde la penat sangat sebab baru balik dr berjalan sakan...
ahad malam tu...so,isnin leh lagi rehat satu hari...he2..
tp tak dpt gak nak rehat2 hari isnin tu..
sebab hubby ajak g tgk wayang pulak....
cter apa lagi kalau tak cter TRANSFORMES
mmg lagi tuari nak g..tp asik ada hal jek...
so,dah ada cuti ni...tghari tu kol 12 dah ready nak ke wayang
mamaD tgk kat leisure Mall..
biasa kat sini tak bape ramai sangat org..
ingat nak amik tiket kol 130 tghari la...
bila sampaiii jekkk...ya allah...
ramai nye la haiiii..berator panjang..
pastu kaunternya satu je pulak tu..
tp dah sampai kan...nak wat camna..
kena gak la berator gak..
tak pe...ramai kata cter ni best giler..
bila sampai turn jek...mak'aiiiiiiii!!!
kol 130 dah abis dah...yg ada set depannnnnnn sekali..
gila nak suh aku mendongak je kang...wakakaa
tgk punya tgk..tiket ada kol 4 lebih..
huh!!lama gak nak nunggu ni....!!!
abis tu dah beratur panjang kan..nak taknak..
beli gak la tiket kol 4 lebih tu..
sepanjang nak tunggu masa..
sempat la g solat dulu..makan mcD dulu...heheee..
makan big max..sedap nye!!!
g tgk2 barang2 kat giant jap...
pastu ternampak pulak la...satu benda yg aku rasa..
nak hadiahkan kat Hubby tu...heheheeee...
yelah...sian kat hubby...lom dpt2 lagi hadiah masa hari bapa tuari..
abis semuanya dia tak kenan...susah klu cerewet ni..uuhhuhuuu..
nntilah N3 lagi satu..mamaD akan udarakan hadiah tu yee...hehehee..
oklah..kita layan dulu pic2 kat bawah ni...

tgk tuuuuu,,,betapa xcitednya anak mama ni....nak tgk cter transformer ni...

mama pun nak gak posing sama...hehehee...

Korang perasan tak gaya danish bila nak bergambar????
lain beno pesen dia akhir2 ni..
tu la dia gaya aksi BEN 10..
kesukaan danish tu...
sampaikan semua pic dia semua gaya mcm tu jugak..
tak dapek den nak nolong dah...
asal ko bahagia sudah la wahai anakku..wakakkaaaa

best jugak cter ni..bila masa pulak la nak tgk ni..uuhuhuuuuu
gaya tetap BEN 10....TAK MAU KALAH TU...EKEKEEEE
Dah puas snap sana sini...tiba pulak turn danish ni berangan
kat tepi panggung tu..ada game
punya la eksen gayanya..mulut bising..konon2 tgh bawak kereta..
padahal..tak masukkan duit pun....
aksi je lebeyyyy...wakakaaa

okk!!!masa yg ditunggu2...
jom kita layan cter transfom ni dulu...
pergh!!mmg best la..sapa tak g tgk..mmg rugi....

Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

3 comments:

ainazliena said...

anak daraku Syiera pon suka Ben-10..bole kawan la budak dorang nie..huhuhu..

mamadanish78 said...

ye ker??pompuan pun minat ben10 kan...?hahahaaa...mmg beso btol pengaruh katon ni....
tp mamaD suka..sbb cute..
baru je semalam g giant belikan danish cadar ben 10

ninie's corner said...

best ker cite transformer tue.....

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...