Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Tuesday, June 30, 2009

Pekena bubuq Doyan jommmm!!!

ok yeee...tuan2 dan puan2...
hari ini mamaD akan tunjukkan cara2 nak masak bubur durian...ekekeee..
over la tu.....gurau jek...
Semalam Hubby balik dr kerja...
Hubby beli durian...dah melambak2 dah kat tepi jalan..
murah2 pulak tu...
nak dijadikan cerita...sampai mamaD kena buat buat bubur durian ni...
adalah sebijik tu...dah terlalu masak..
nak makan rasa mcm tak sedap jek...
ceh!!!mentang2 la durian dah melambak...
cuba tgh harga mahal...maunya,tak bedal semua...wakakaa
Ptg semalam hubby g la beli bahan2 nak buat bubur durian ni...
mamaD pun mcm ingat2 lupa jek nak buat..
ye lah...dah lama tak buat kan...uuhuhuuu
tp campak punya campak..
jadi jugak la akhirnya..walaupun takde la sedap mana pun..uuuhuhuuu

ok..proses campak mencampak...sudah pun dilakukan....tiba giliran campakkan durian pulak ke dalam periuk kesayanganku itu...heheheee...

ok..kita tunggu dia mendidih yeeeeeee....sabooooo

bila dah siap...jiran2 pun dah terbau sama..apa yg mamaD masak...
so,jangan lokek2 nak ngulur semangkuk dua kat jiran tetangga tu...he2...
korang nak jugak????alaaaaaa...jauh la.....heheeheee...
layannnnnnnnn....
mamaD dah pun mms kat hubby
pic bubur durian ni...
tunggu hubby balik nak bedal sama2...wakakaaaa


Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

9 comments:

niza said...

sedapnye...dpt lak mkn ngn roti jala...perghhhh....

ninie's corner said...

mintak cikit.....lapar la..... nampak sedap tue.....

lynn said...

hmm nmpk sedap bubur tu tp lyn xmkn bubur durian, durian sndiri pun kureng...tp klu ngn pulut jalan gak la...

Mama Qaseh said...

Ermmm yummmy npk sedaaap jer bubur ddoyan tue Yang..kalu duk dkat harusss htr mngkuk ni hehe

syahadah said...

esok nak buat ...
dah beli bahan dah...pegghhhhh!!!
tgh lapor pndg derian yang terampung2 itu..

mamadanish78 said...

tq korang...hahahhaaa..
pakkal jek korang jauh..klu bjiran mmg dah bg gak dah....uuhuhuuu..
ni atas pmintaan hubby mamaD la...klu ikut mamaD ,mmg tak gemo sangat bubur durian ni....

Faridah said...

otomatik jd lapar bila tengok bubur doyan ni..nak wat jugak tapi x jadi2 pon lagi.huhuhu

~zuraiwan~ said...

waaaaa...bubuq doyan...tliur dh nih...huhu

Mama-Danish & Sarah said...

alaaaa. ruginya kita tak duk sebelah rumah kans... kalau tak dapat la merasa bubur durian tu...

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...