Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Sunday, June 14, 2009

kad report Danish

ok..kali ni mamaD nak cter ttg hal pelajaran danish pulak la...he2
hari terbuka tuari...mamaD ngan Hubby pegi sek danish...amik kad repot...
dapat number berapa la anak aku kali nih....???suspen jek..
masa ujian lepas dapat no.7..93%
danish ni mmg dah excited nak g sekolah dah..
sekolah baru pulak tu...dah pindah...ada ekon lagi bilik belajar
takde la lepas ni balik sekolah je..kata panas jek!!!....


Tiba je sekolah danish,cikgu Nora bagi la keputusan danish...bayo yuran ngan buku2 je dah rm320... DAPAT NO 5 KALI NI.. 96%.. alhamdulillah...meningkat la sikit dr yg lepas...caiyok!!!caiyok!!!..

ni lah dia...result2 danish...he2...takpe..baju je tadika kan...tp kena gak amik perhatian..sbb masih jauh lagi perjalanan dia...

Alhamdulillah.....Doa2 semua A...semoga Tuhan terangkan lagi hati Danish ni...:)

haaaaa....inilah dia hadiah yg danish dapat....wakakaa...beg ben 10 baru...
mmg dah lama dah dia ngidam nak beg ben 10 ni...tp disebabkan beg lama dia elok lagi..mamaD tak la tukar baru...tp dah rezeki danish kan....Cik Is dia la yg bagi hadiah beg ni..sebab dia dpt no.5...klu ikutkan mamaD ni..mmg tak dapat la...ye la..klu boleh taknak lah tlalu mewahkan danish dgn kebendaan...biar dia belajo erti payahnya nak cari duitnya...tp dah org bg kan....amik je la...alhamdulillah....mmg tak sabo2 la dia nak g sek td pagi....he2

he2...tp mamaD tetap bg gak adiah kat danish ni....walaupun hanya no.5...tp kita sbgai ibu bapa kena lah menghargai apa jua kemajuan yg anak kita lakukan...mamaD bagi kale je...walapun kale dah belambak2 kat umah ni...tp tak pelah...nak timbulkan dia minat mewarna..sebab bab mewarna danish ni mmg la tak elok sikit...dulu ujian dpt C...kali ni dapat B-....wakkakaaa...


Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

6 comments:

ninie's corner said...

wow.....bagus anak mama.....ade peningkatan.....

syahadah said...

pandainya danish..harap2 dapat tgkatkan prestasi..smpikan cium untie syahadah pd dia nye mama..
pss mama kasik makan apa smpi danish pandai..heheheh..kongsi skeett

| Krsty Pinky | said...

cantik btol beg ben10 dia eks..
zmn skrg,bbudak laki seme gile kat ben10 kan..
kalo zmn2 kite dulu,ape sgt la katonnye pon nk layan..
apapon,tahniah buat danish dpt no 5!

niza said...

salam perkenalan...
bijak danish!!!tahniah dpt no 5...
ni sy awl bln 7 kang lak turn sy gi jumpe cikgu2 aqil...wpun aqil baru 4 thn...ku tetap saspen gak...hehehe...

shi3la said...

wahhhh bijakk anak mamaD nihh...

salam kenal yerkk...

mamadanish78 said...

tq semua..:)
sya...he2..mamaD dah ciumkan dah danish ni...hahahhaaa...
takde apa sgt..cuma mamaD ptgkan susu ngan pil vitamin jek...

wah niza...4thn dah sek ek...bagus la....doakan aqil berjaya..

salam kenal jugak shi3la...tq

kristy...nnti kita tunggu mawar pulak..tah apa pulak la minat mawar tu kan..ekekkeee....

tq ninie...mmg itulah yg mamaD hrpkan dr danish...inginkan peningkatan...

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...