Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Wednesday, June 24, 2009

puasa dan ganjarannye...he2

N3 arini..mamad nak bg penghargaan buat hubby mamaD
ye lah...masuk hari ni dah hari ke3 mamaD ganti pose...uuhuhuu
akhirnyeeeeeeee!!!!
dlm liat2 nak ganti pose tu...
terasa bahagia bila hubby sama2 teruja bila tgk mamaD pose ni...
mmg dia suka bila tgk mamaD ni ganti pose...
mmg relex la aku kat umah ni...hahahaaaa...
nampak sangat aku ni malas btol nak ganti puasa..
tp taklehhhh...byk ni nak ganti...dulu masa meletop!!
kena lak time puasa...aduuhh!!!
masak arrr nak ganti...
tak tau la bape byk hari yg patut aku ganti...
pose je la selagi mampu...
nasib baik la dua hari lepas...hujan...
so,takde la haus mana...tp nampak gaya hari ni...panas semacam..
tak peee...dugaan tu..
dugaan pose ku ini ditambah pulak dgn gigi geraham bungsuku
yg mula menyengat2 sakitnya....aduuhhh...
pastu ditambah pulak dgn luka yg tak alih2 je timbul kat atas bibir ku ini..
tak tau apa sebab...cuma mungkin sebab getah dr buah yg ku telan...
uuwaaaa!!!!mcm2 la...tp semuanya ku harungi dgn tabah...
lagi2 lah bila dpt tau..puasa di bulan rejab ni byk kelebihannya..
makin besemangat la aku ni nak berpuasa..
katanya..klu kita ikhlas bpuasa 1,2,3 hari di awal bulan rejab ni...bagus..
kalau dah berpuasa tu...mesti lah ada menu nak berbuka ptg tu kan...
inilah menu2 yg hubby aku hidangkan...
masak ker???oh!!tidakkkkk...
walaupun hubby aku mmg terer bab2 masak ni..
tp kali ni dia tak sempat nak masak..
ye lah..ptg dah sebok main badminton kan..
so,order je lah...
Semalam berbuka..inilah yg hubby belikan untuk mamaD berbuka..
sesungguhnya.....untuk pengetahuan korang..
inilah menu yg buat mamaD tak lena nak tido..
KERABU MANGGA!!!!!
mmg la mjadi peberetku....
ptg smlm...betapa selerenya la mamaD makan...gumbiraaaaa sangat...he2
eeeeeeeeee...bkn setakat kerabu mangga je tau...ada lagi satu yg mjadi
peberet mamaD...semestinya...!!!
BURUNG PUYUH 3 RASA!!!!
happy giler berbuka puasa ptg semalam..bila dpt menelan
kedua2 menu peberet ku ini...
sayaaaaaaannnngggg kat Hubby...
Semalamnya pulak...hari 1st day mamaD berpuasa...
hubby belikan mamaD menu yg spesel...
IKAN KERABU MASAK ASAM PEDAS...
pergghh!!!terangkat bila makan..
kuah dia..kawwww kaw...punya..pekat,likat...
mmg berselera...
mahal gak ni...rm38 sekor ikan tu....
Lebih gumbira bila mamaD dapat meratah kepala ikan tu...
mmg la kata org makan kepala ikan tak elok...
tp ni kepala ikan lain...hahahahahaaaaa...

Selesai berbuka puasa...bedal durian la pulak....mmg best betul laaa...tp pewot dah kenyang giler...tak habis pun makan...masa beli bukan main byk lagi...lupe yg esoknya nak pose lagi...uuhuhuuu...

kepada yg puasa ganti jugak tu....selamat berpuasa ganti...hehehee..

sama-samalah kita bayar apa yg telah kita hutang yek....

ppssstttt!!!ptg ni apa pulak yg menu hubby nak beli...ekekeeee...eh!!aku ni...nak puasa ke nak makan ni..wakakkaaaa..

apepun,semuga tuhan terima apa jua amalan kita...amin...


Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

3 comments:

ninie's corner said...

amboi.....3x meriah sungguh buka posa dia.....

ainazliena said...

mak aii..meriahnyer food utk org posa..sy x ganti posa sbb thn lps full (ngandung)..nk wat posa sunat bfeed plak..ptg2 camne dh keroncong peyut (alasan..)..tp ramadhan wajib...selamat bposa mamaD...jgn makan byk sgt..nnti bulat..huhuhu..

Mama Qaseh said...

Wah bgusnya Yang dpt brpose sunat bulan Rejab 3 hr bturut2..bsar pahalanya Yang umpama berpusa selama 900thn..mdah2an puasa mu d berkati yea..meriah sngguh menu bbuka pose tue..tu blm pose bln ramadhan sok kan hehe..
Pepn tahniah dpt mnjalani ibadah puasa sebaiknya wlaupn skit gg..

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...