Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Monday, June 22, 2009

oooo...baju rayeeeee!!!

Alkisah baju raya kami tahun ini....

Lepas je p makan2 sambut hari bapa ahad lepas...mamaD tinjau2 la pulak baju raya...sementara hubby tgh cari hadiah untuk dirinya sendiri...ekekeeee...

mula2 plan tahun ni nak tema kale silver...tp dah byk kedai dah pegi..takde pulak la yg bkenan kat hati ni...susah betul...dah ada..kain satin silver tu plak tak cukup meter untuk kami 3 beranak...

pastu...hubby ni lah...dia dah berkenan pulak la...ngan kain satin kale ijau ni pulak....

aaiikk???kata nak kale silver???gitu la kalau lelaki kan...senang jek bila nak pilih2 kain ni...tgk mana kenan terus rembat...tak mcm pompuan..kalau dah nak kale tu..kale tu la yg dia cari...tak kisah bape byk kedai pun masuk...wakakaa...

nak wat mcmanakan....dah itu yg hubby suka...biolah tahun ni hubby pulak yg tentukan kale tema kami sekluarga...masa beli tu pun dah masa hari bapa kan....so,kira pghargaan la ni tuk papa...mama kena setuju pilihan papa pulak kali ni...ekekekekkkkeee..

bila dah settle baju raya untuk papa ngan danish..turn mama pulak....nasib baik la ada kain yg matching ngan kain papa tu....kira kata tokey kedai tu..kain terkini la tu...ikutkan mamaD ni..mana la tau mana2 kain yg terbaru...laayaaannnnn...

ok yg ni pulak...sapa punya pulak nih???hehehheee...
inilah baju raya yg mak mertua mamaD kasi untuk raya tahun ni....hehheee..
sayang mak mertua aku nih..baik sangat...ingat dia kat menantu2...
siap belikan baju raya lagi untuk semua anak2 ngn menantu dia..
nasib baik macthing ngn baju papa kale gold tu....boleh laaaa...
sebab untuk baju anak2 dia..semua sama...kale gold satin
tp untuk menantu...lain2 pulak kale dia...
nasib baik mamaD amik antara yg terawal..so,leh la pilih mana yg ala2 matching gitu ngan baju papa..heheeee....
wahhhh!!!tahun ni..kena tempah baju raya sekali 2 pasang la...hehehheee..
nak buat baju pesen apa ek??aku ni dah la surirumah jek..
nak buat baju kurung..bukan aku ni leh pakai selalu...
kalau takde kenduri kawin...tak menjamah la aku nak pakai baju2 kurung,kebaya ni....
cter punya cter....bila nak tempah baju2 nih????ada lagi ke org nak jait baju aku ni...wakakaaaa.... baju raya dah dapat dah...tp hadiah untuk papa je yg takdapat lagi...susah no la papa ni kalau nak pilih brg2 dia...cerewet sikit...uuhuhuuuu...


Alamak!!!!apa kes pulak ni???

Haaaaaaaaaa....!ni la nak stori la kat korang semua...heheheee...

nilah dia kerja giler aku sepanjang seminggu ni....giler betol laaa...tak de keje..cari keje...ekekekeeee...

Hal sbenonya...awalnya kitaorg nak cat bilik tido kami ni...ye lah...dah boring la tgk bilik...dah la cuaca panas jek sekarang ni...mmg la tak tido bilik jawapnya...asik tido kat ruang tamu jek....he2..

pastu...timbul la idea mamaD ni...nak pasang tabir kat bilik...tak nak cat... nak buat mcm bilik ala2 pengantin gitu...wakakaa... yelah!!sempena ulangtahun kami yg ke-6 tuarikan..mamaD dapat comfeter dr hubby...beli kat terenganu....lagipun kata hubby nak psg econ kat bilik...so,leh la mamaD deco2 sikit bilik kami tu...sbb lepas ada ekon..leh la tido kat bilik jek..takde la nak tido kat ruang tamu tu jek...panas la nak tido kat bilik...uuhuhhuuuu

bila dah dapat cadar baru...masa tu la teringin nak kemaskan rupe bilik aku tu... dah 5thn kawin...aku tgk bilik kami ni kusammmm jek...nak tido bilik pun..malas....he2

tgk betul2...mamaD pasang sendiri tau tabir kat dinding bilik tu... masa operasi nak memanjat tu..tuhan saje la tahu...betapa menggigilnya kaki mamaD ni...
hubby tak tolong pun...tau bagi duit jek...beli tabir ngan cadar tu..wakakaa
lagipun mamaD ni mmg gitu..tak suka buat kerja ada campo tangan org lain...
tgk laaaaaaaaa...kedut dia main hentam jek...tak seimbang langsung!!yg ptg tutup dinding sudah!!!!wakakakaaa....kaki dah mengigil...nak wat camne..

inilah rupe sebelum di tacap habis...baru just pasang tabir jek...lom tambah deco2 lagi pun....he2...habis satu bilik mamaD pasang tabir....walapun nampak simple jek...tp mamaD rasa lapang bila berada di bilik...ye lah..nampak ala2 krim jek...wakakkaaa..

inilah dia hadiah yg mamaD dapat masa aniversary yg ke 6 tuari..he2...
tq papa...:)


Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

5 comments:

Mama Qaseh said...

Mmm sweetnya alas katil tue Yang..npk cntik dn tenang jer..sesuai laa ngn tabir tue..huhu berani nya pnjat memanjat yang ht2 tau bla pnjat2 tue..kita pmpoan kna jga jgan smp tjatuh..huhu risau dgau bla n3 MamaD yg dok pnjat huhu seriau tau..

mamadanish78 said...

hehheee...
mamaD mmg suka wat benda2 gitu..
kalau dah nak tu...sanggup buat apa jugak...dun wuri...tangga tu kukuh gitu..klu tak..tak de maknenya..mamaD nak manjat2 ni..wakakaa
alhamdulillah..dah siap pasang dah pun...wakakaa

ainazliena said...

dh nampak dh kain baju raya mamaD..kaler ijau my fav kaler..

ninie's corner said...

rajin nyer mamaD mendeko bilik tido.....Ninie pun baru antar tempah baju raja.....tu pun kena pujuk2 akak yg menjahit tu sbb tempahan dah ditutup.....

Mama-Danish & Sarah said...

wah...cam bilik pengantin. leh honeymoon lagi skali neh.

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...