Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Monday, June 22, 2009

Papa The Best!!!...

Sempena Hari Bapa Tahun ni...mmg amat bererti sekali...

Buat Mama N Papa...
sebab apa tau...sebab Danish dah mula faham
Apa itu hari bapa..apa itu hari ibu....
Tanda dia harus sayang dan mhargai mama n papa nya...he2...
yelaaa...dah beso rupenya anak aku sorang nih...he2

Inilah dia Kad yg danish buat sendiri untuk Papa dia tahun ni...

Kali ni cikgu sekolah danish takde pulak buat kad untuk sempena hari Bapa..? kesian kat Papa...uuhuhuuuu..Tapi taknak lah kecewakan hari untuk Papa nikan...masa ptg Jumaat tu...mamaD suruh la,danish ngan sepupu dia...buat kad untuk Papa masing2...mmg dah bgtau awal2 kat danish ni..kasi kad ni time mama nak wat suprise party untuk papa mlm nnti...Tapi malangnya...Papa dia balik je dr kerja Jumaat tu...terus je dia meluru bawak kad yg telah disimpan rapi oleh mamaD tu..

"papaaaaaaaaaaaa!!!nah kad..danish buat!!!selamat hari papa!!!!"

mak'aiiii...mmg takleh simpan rahsia btol budak sorang nih...tak sabaw2...nak tunjuk kad tu kat papa dia...hampeh!!! sampaikan nak snap gambo Danish kat Papa pun..tak sempat...uuhuhuuu


inilah hasil tulisan danish untuk papa dia...kali ni mamaD dah takyah ejakan dah....danish dah pandai eja sendiri....huruf kecik ngan beso...main campo jeeek...suka hati la..yg ptg eja tak salah....
gambo ni..danih yg pilih sendiri kat album....yg tukang tampal..mamaD lerrr...danish tak reti lagi...uuhuhuuuu...

Tgk tu..betapa manje nya anak bujang ni....lepas bg kad kat papa...tak habis2 dia nak ngacau pulak...nak ajak main motor2...
Papa layankan je laaa...tgk tu papa...sambil tgk intenet...sambil mengunyah kopok...ish ish ish!!!...setengah hari di rumah..perut pun dah lapooooo!!!so,hubby ajak makan kat kampung pasir puteh...kedai makan Rahmat...
inilah rupe kedainya bila dari tepi..hehheee.....kedai ni spesel sikit tau..
sebab bila kita sampai je...lom duduk lagi ni....nasi dah sampai dah..wakakaaa...
mmg cepat kalau makan kat sini...sbb apa tau..
mmg dah jd tren kedai tu...lauk mmg dah siap pakej dah...
ikan siakap goreng...udang msk tepung...dan mcm2 la lagi...
kita tinggal tambah2 je la..nak lauk apa lagi...
Biasanya kitaorg makan kat kedai ni lah...sebelah jek ngan kedai tmpatmamaD makan...tp bila siang..kedai ni tutup..
so,tak dpt la nak mkn kat kedai ni hari tu....
Pemandangan2 yg ada di sekitar kampung pasir puteh...mmg spesel tmpat ni...
tp tu lah..org melayu kan..bila meniaga ni..dpt tmpat best pulak tu...atas laut..
tp dekorasinya..biasa2 jek..cuba klu cina yg dpt area ni..
pergh!!mesti maju la tmpat ni....
Haaaaa...inilah dia lauk pauk yg mmg dah disetkan untuk pelanggan yg dtg kat kedai tu..
kita tinggal duduk dan terima apa yg dihidangkan...senangkan????
tak payah pening2 nak order apa....
cuma kena stanby duit lebih sikit je la...he2..
ye lah...dah nama pun ikan siakap...uuhuuuu...makan hari tu..rm62..
nak try mkn kat tmpat ni..jom lah!!..
Makanan yg dihidangkan...
ikan siakap goreng..rm28,siap cicah..udang goreng,rm20,kerabu mangga...sedap!!!
sambal petai,kuah asam pedas,arca nenas,sambal belacan...
Tapi mmg sedap...sampaikan mamaD makan tak perasan
nasi sepinggan licin..wakkaaa
Suamiku yg tersayang...wah sambut hari bapa tahun ni...kita makan kat restoren kampung pasir puteh ye...ehehheee....i like...

Perut dah kenyang....snap la pulak..he2...danish ni kat kedai makan pun..nak menu,nasi ngan kicap jek!!wakakaa...dah nak dekat 2 minggu lebih dah...itu lah menu utama danish...tak tau la apa yg sedapnya...klu nampak mama dia tuang kicap kat nasi...mmg mjerit2 la suka...mcm nampak lauk ayam KFC pulak..wakakaa..
Cik Is pun ikut gak makan hari tu....lepas mkn ni..kitaorg nak g cari hadiah untuk Papa pulak...sambil2 cari hadiah papa...mamaD nak cari baju raya sekali..hrp2 adalah yg bkenan..
Tgk ni..betapa nakal nye danish...bila nak snap je...dia tak kasi mama dia senyum ke..ketawa ker...tak cantik dia kata....nampak taring mama...wakakaaaa....bertuah punya anak!!!

Tak percaya?????ini ada bukti lagi...masa kat ganu...pantang tgk mama dia ketawa lebih2...wakkaaaa....dengki...

ok lah..setakat itu je lah...sebenarnya byk lagi N3 yg nak mamaD publishkan ni..tp lom siap2 g...sebenarnya...sempena hari bapa tuari...malam ahad tu...mamaD ada buat suprise party kat hubby tau...ekekekekkk...

mmg terkejut la hubby tu bila mamaD dah buat rancangan untuk dia...bkn setakat papa jek terkejut...danish pun sama...sebab mamaD mmg tak bgtau apa2 kat danish tu...sbb danish ni mmg tak leh simpan rahsia..wakakaaa...

nak tau cerita selanjutnya..tunnngguuuu!!!!
sbb gambo2 tu kat hp papa laaaaaaa.....lupa nak amik....

nilah dia kek untuk papa..masa buat suprise makan2 mlm tu...he2...
sama kan..ngan kek si kembar tuari...dah nama pun kek hari bapa...wakakaa...mamaD beli jugak lah...sbb papa ngan danish mmg minat kereta...tunggu N3 berikutnya....he2


Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

7 comments:

Mama Qaseh said...

Wah lunch kat Kg Pasir Puteh..tk pnh smpai lagii kt sna..kalu Senibong tue tau laa Yang..cam best jer lauk pauknya..blh cba pg laa nnti..

syahadah said...

sedapnya masakan kampung..
yg danish tu sayang kat papa sbb papa bawak jln aja ker..adess..kaki jalan yekk..bole kawan ngan nadieraa

CatlinaFly said...

alolololo...so sweet buat kad utk papa..kene simpan tu .,.nanti Danish dah besya tunjuk kat dia :)

niza said...

sedapnyer tgk lauk2 tuh....
hahaha..sabo jek danish ni tau...main tutup2 mulut mama lak..gigit skali mama...hehehe...

mamadanish78 said...

mamaqaseh...mamaD pun suka gak g senibung tu...sdap2 rasa lauk dia...mkn ketam bangkang...sedap...

sya...mmg itulah yg dia cakap..masa wat kad tu...sayang papa sbb suka bawak dia jalan..wakaaa

niza...papa dia la yg ajo..mama ni kalau nak amik gambo..mesti nak tersengih...tu yg danish cepat2 tutup mulut mamaD tu....wakakaaa

ninie's corner said...

pandai nyer danish buat kad utk papa.....dah lama tak gi mkn kat kg pasir putih tu.....windu nak mkn ikan siakap goreng tu.....mmg best tau.........

Mama-Danish & Sarah said...

Danish, gigi taring tu la yg buat mama danish nampak sweet tau...

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...