Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Tuesday, May 26, 2009

Bantal Busuk Danish



Bantal Busuk anakku danish....
(patung Mr bean...Teddy...)

Arini mamaDanish nak cter la sikit pasal bantal busuk danish ni....hikhikhikkkk...
tak malu btol anak mama ni....uuhuhuu..
ada tak kat sini yg anak2 korang punya bantal busuk...
leh sama2 share..mcmana rupe bantal busuk anak korang yek....
meh!!!cepat upload...mamaD nak tgk...he2

Tapi kalau korang nak tau...bean ni la kawan danish kat umah....kekadang tu aku tgk mcm la bean ni idup dibuatnya..wakakaa..

mana taknye...kalau aku baring tertindih sikit je bean ni...mula la danish kata dengan suara yg lain...kecik je suara dia..."aduiii..mama....bean sakitttt...."

kalau dia nak baca buku ke apa ke...mesti dia letak bean tu kat sebelah..seolah2 bean tu tgh dengar apa yg dia baca..pastu kalau nak tido..nak minum susu..wajib mesti amik bean dulu...wakakaa...itu la hakikatnya....
mcm tu la sayangnye danish ni kat mr bean yg digelar bantal busuknye....he2

kat bawah ni salah satu contoh yg sempat mamaD uploadkan...tgk la betapa busuk dan buruknya bantal busuk anakku ni..wakakaaa

Korang tgk la sendiri keadaan leher bean ni....wakakaa..

menannnahhh mata!!!! itulah kesan2 jahitan maut dari mamadanish...wakkaaa.. naik lebik bean tu asik dibawak ke hulur hilir jew....

Tengok la ni...kesan rabakkan yg telah anak aku buat..wakakaa..nasib baik patung..kalau org ni..habislah...maut dah... apalagi...mcm biasa..."mama..cepat la jaitkan bean danish ni..." uuhuuu... gitu la ayat merayu anak aku yg bernama danish...
Dengan penuh kasih sayang le aku menjait sesuka ati leher bean ni..yg ptg terkatop sudah leher dia...lantak la nak pakai benang kale apa pun..wakkaa


Selesai proses jait...aku pun terus la masuk dlm mesin basuh..letak soflan..basuh secukup2nya..bio bersih sikit..dan rau rau baunya...

tak sabar nak tunggu danis balik sekolah...mesti dia suka tgk bean dia kena sidai mcm tu rupa...wakakakaa...


setelah di edit...
reaksi danish bila balik sekolah...bila tgk bantal bucuknya di sidai begitu ruper...he2..

Seboleh2nya...danish ni nak amik gak bean yg belum kering tu....uuhuhuu...

"Mama....nape sidai bean mcm niiiiii!!!!sakit kepala diaaaaaaaaa..."

haiiii...sabooooo je la......

Sekian untuk lawak arini...jgn lupa ye..uploadkan bantal busuk anak masing2..pastu jgn lupa inform kat mamadanish....



Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Kos Rawatan serendah 10% dr kos yg tpaksa kita tanggung di Pakar..
(Co-ins 10% Maks 500.00).
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

9 comments:

syahadah said...

aduhh..dah nazak dah !!nak tercarit leher nye...
anak saya pulak.suka selimut..yg kakak n selimut dah sebaya..dekat 6 tahun..hitam pulak tu..ekekeke

syahadah said...

aduhh..dah nazak dah !!nak tercarit leher nye...
anak saya pulak.suka selimut..yg kakak n selimut dah sebaya..dekat 6 tahun..hitam pulak tu..ekekeke

~zuraiwan~ said...

aiyoo...byk ye bantal busuk dierr...hehehe...kite punya anak saudara ada gk bantal busuk...smpi lonyai la bantal tu dbuatnya..

ninie's corner said...

dah terkulai leher si bean tu..... kesiannyer..... tp klau dah namanye bantal busuk, anak2 ni mmg x kisah pun tu semua..........

Gieyana said...

waaa ada bantai busuk rupanya dier...nasib baik anakku x der bantal busuk..hehehe

MAMASYAZA said...

kalo nak stori pasal bantal busuk...stori boleh nak tunjuk gambar....malu rasanya..punya la penuh ngan peta2 mcm2 negara...abg dia mmg tak de bantal/selimut busuk. tapi kakak ada bantal busuk garfield...mmg busuk baru aje basuh...itu pun siap tunggu sampai kering....adik ada selimut busuk...kat hujung2 tu dah terkoyak digigit

Faridah said...

hehehe danish ni takleh terima hakikat patung ni nama teddy..nak gak guna nama beann..layann je la..

~~ciklinn~~ said...

alahai nak tercaboot dah leher ha..

anak2 linn kan dah sebulan dah bantal gone.. hahahhhahhah

kebetulan kena muntah aisy pehtu linn biarkan dorang nampak bantal tu dah lembik makanya geli dah.... hahahhahha

tapi susah nak tido skrg duk tercari2 jer tgn tu

miezaniera said...

hehehe byknye bantai busuk dia...1 family ke bean tuh kekeke..kesiannye bean kene gantung camtu..sadis2..

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...