Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Thursday, May 14, 2009

Kita ke WANITA tu????? wat suspen jek...

Artikel ni selalu ada kat Majalah wanita...
Tiap2 minggu lain2 artikel dia keluarkan...
selak punya selak...mmg aku akan baca artikel2 ni sampai abis...
tajuk dia "Cantik Di Hati"

"jangan engkau kahwini wanita yang enam ini,iaitu jangan yang Ananah,Yang Mananah,dan yg Hananah,yang Hadaqah,yg Baraqah dan yg Syadaqah".

Mesti korang terbelit2 lidah nak nyebut kan...sama lah ngan aku nih...mmg tak satu pun maksud dia mulanya...tp dun wori..heheheee...

Baik korang bersiap sedia...ye lah mana lah tau ada salah satu ada sama ngan korang atau aku nih...wakkakaa...naya jew....TAPIKAN...bila aku dah abis baca......uhhuhhuuuuu..gerunnnn...wakakaaa

1. Wanita Ananah - byk mengeluh,mengadu dan tiap saat mperalatkn sakit @ buat2 sakit.

(alamak...aku ke tuh!!!tak jugak la...boleh dibetulkan lagi tu sikapnya...he2)

2. Wanita Mananah - suka mbangkit2 thadap suami.

(time marah je kot....biasa la tuh!!!wakakka)

3. Wanita Hananah - myatakan kasih sygnya kpd suaminya yg lain,yg dikahwininya sblm ini atau kpd anaknya dr suami yg lain.

(terang2 bukan aku tu...wakakaaka)

4. Wanita Hadaqah - melemparkan pandangan dan matanya pd setiap sesuatu,lalu myatakan keinginannya utk memiliki brg itu dan memaksa suaminya utk mbelinya.

(jeng..jeng..jeng...salah kew klu nak tgk2 pun...uhuhhuuu..klu ada bajet apa salahnya...wakakka)

5. Wanita Baraqah - ada 2 makna,1) yg spjg hari mgilatkan dn mhias wajahnya, 2) dia marah ketika makan dn tdk mahu mkn kecuali sendirian dan diasingkan bahagiannya....

(confius gak aku ngan baraqah nih....tak fhm sgt..tp phm la sikit2..)

6. Wanita Syadaqah - byk cakap yg tidak menentu dan bising.

(wakakaa...yg ni tak leh lari lah....mmg salah satu sikap aku....tp biasa ckp yg mghiburkan hati la..bkn ckp2 kosong..melalut2 tuh....wakakkaa)

sapa2 yg sudi amik TAG ni...sila lah...tgk diri anda tergolong tak dalam waniat yg enam nih....uhhhuuuuu..layannnnnnnnnn..

1)izah 2)k.ninie 3)mama Qaseh 4)Shahadah 5)idah 6)aina 7)mamasarah &Danish 8)mommy otai 9)farah 10)gie....

sapa lagi ek??? ramai lagi ler..freind alam mayaaaaaaaaaaaaa.....hehhe





Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Rawatan free di pakar..
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

2 comments:

Mama Qaseh said...

Kdg2 da part cm sma tue tk sengaja jer hehe

syahadah said...

mama d shahadah tu syahadah ke..
karang ambik karang..salah oarang pulak...!!ekekekeke

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...