Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Sunday, May 10, 2009

Ceritaku menyambut Hari Ibu...

Sambutan hari Ibu 2009..
Tahun ni agak meriah la jugak sambut hari ibu...ye laaaaa... mak kita masih ada.... masa ni lah kita raikan... mmg btul2 happy,sbb dapat sama2 sambut dgn adik beradik yg lain...
mmg gini family kitaorg...klu dah bjumpa..leh kecoh...suara tu mcm la org tu jauh sebatu..wakakaa
masing2 la cuba menunjukkan skil Raja lawak...wakakkaa

kek ni pemberian dr hubby aku lerrr...suprise gitu...hari ibunya hari Ahad...pagi sabtu dah bagi dah kek ni kat aku...Mmg poyo la masa tu...apa taknya...aku ni dah la belum mandi...huhuhuuu..hubby aku suh aku potong kek tu...wakakaa..apa pun..aku happy sangat...thanks papa....:)

Haaa.....tak caya..tu ha aku masih pakau baju kelawar lagi...wakkakaa...sori la nak upload pic aku penuh masa nih....tak dapattttttttt...buat malu jew...ekekekee...Apa!!!!!korang tanya mana adiah aku???huh!!!sabawwwwwwww...lum dpt lagi...sbb hubby aku dia taknak beli sendiri..takut aku tak minat....sia2 pulak aku tak pakai nnti....tp aku tak dpt nak p beli masa hari ahad tu....ye la....mak bapak aku ada...dtg umah aku....hehehee...so,pending la dulu....korang sabaw yeeeeeee....


ni lah kek Ibu untuk mak kesayangan aku....cantik tak???sedap tau..perisa kopi...

Yang ni pulak...kakak ngan biras2 aku lah....korang nampak tak oven yg besawww tu... tulah hadiah yg kitaorg hadiahkan tuk mak sempena hari ibu kali ni....classss gitu....:)

Yang lelaki tu abang aku yg paling sulung...kelako mlm tu kan ada konsert AF...pergh!!!beriya2 nih memuji Yazid yg rambut kerinting tu...wakakkaaaa...aku klu stakat yazid tu...tak de pun takpe...huhuhuuuu...

yang ni aku musykil sikit...ni nak sama2 potong kek ke...atau nak menayang gelang ni...wakakaa...tu yg baju merah tu...mak'aiii...punya lah tercacak jari tangan ni...nak tunjuk gelang...wakakkakaaa..kelako btol la....adeeeeeee je...


masing2 control2 ayu la tuuu....ekekkeeee...yg tudung ijau tu..kakak ipar aku yg sulung...dia la yg masak malam tu...sedapppp....rajin masak tuuuu....ekekeeesebelahnya...kakak aku...sama tak ngan muka aku?....ekekkee..sporting habis kakak aku ni...maria nama dia...yg tudung ala2 ayu tu...aku lerrrr..wakakkaa!!!panasss je sapa yg baca...baju merah tu...lini,bini abg aku...mmg becok tu klu dah jumpa ngan aku....pastu suzen...bini adk aku...serba itam tu..atok aku la..w'pun umo dah nak cecah 90thn..masih kuat...yg tengah tu...my mom!!!I luv U mom...tudung coklat tu mak kakak ipar aku yg pakai tudung ijau tu...sambut sama2 tahun ni...huhuhuuu..ye lah anak sowang je...

nak makan pun...sebok nak bergambar...ayam masak merah tu yg tak tahan.....



aku bersama org yg paling aku sayang...alaaaaaaaaaa....sian la...bapak aku tak bgambar sekali masa nih...biasa la org tua..dah kenyang..isap rokok kat luo....semua aktiviti bgambar ni...org pompuan je yg lbh2...wakakkaaa
YANG PTG...AKU HAPPY SEBAB MASIH BERPELUANG MERAIKAN HARI IBU BSAMA IBU TERSAYANG...SEMOGA TUHAN PANJANGKAN UMUR KAMI SEKELUARGA...AMIN....





Jika anda memerlukan khidmat perlindungan,tabungan,pelaburan,kad medikal hanya rm1 sehari untuk nilai kad rm60k setahun...sms ke 0127121230...Dapatkan perlindungan untuk keluarga sblm ditimpa musibah..

No comments:

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...