Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Wednesday, May 13, 2009

kad rekaan untuk cikgu danish...


Selamat Hari Guru
16 May 09



ni lah hasil kad sempena Hari Guru untuk Cikgu kesayangan Danish ni...hehheee...

Hari Jumaat nnti sekolah Danish nak buat sambutan Hari Guru...
Malam tadi danish dah kecoh dah...suh mama papa dia belikan hadiah untuk cikgu...
Hadiah lagiiii....??hehehhehe...
Aku pun apa lagi...suruh la Danish ni buatkan kad sendiri untuk cikgu dia..
wah,,,,bukan main excited lagi nih...
terus amik kertas ngan pensel...cepat2 nak buat...
Jenuh la aku nih tukang mengeja...
sambil aku gosok baju papa untuk esok...
mulut aku ni tak renti2 mengeja....

danish ni tulis dah pandai..tapi masih tak reti nak eja...
terpaksa la aku sebut satu2 huruf...nak lengkapkan ayat punya pasal...
"Mama..mcmana eja 'cikgu nora???'...
dengan poyonya aku pun ejakan ler..

C..I..K..G..U N...O..R..A........
sampai kesudah aku ejakan....
wakakaaa...
takpe la yg ptg anak aku happy dan tau apa yg dia nak buat...
Korang tgk la tulisan anak aku tu...huruf beso kecik dia bantaiii jew...huhuhuu

tahun ni aku n hubby suh danish bg cikgu Pen je..
kat pen tu ada tulis "selamat Hari Guru"..
kira ok la tu.....huhuhuuu
layannnnnnnnnnn..

ada 2 kad...ye la cikgu dia ada 2 org kan....walaupun yg sorang lagituh tak ajar anak aku...
Danish nak jugak bg dua2...cikgu tu...
kesian gambo cikgu yg danish lukis tu....badan dia rangka je....wakakkaaa
menannah!!!mata cikgu tgk nnti....wakakaa...





Best regards,
szulnorain78
Agent Insurans

Great Eastern Life - Insuranskan pendapatan anda sekarang..!
Dptkan Kad medikal hnya RM1 sehari untuk dptkan nilai
kad RM60K setahun,Rawatan free di pakar..
plan anak:-rm60,rm120,rm150-siap medikal kad
plan dewasa:-rm130,rm150,rm180,rm200-siap medikal kad
tel.:0127121230 @ 0127442334
szulnorain@yahoo.com
http://www.tagged.com/szulnorain78

2 comments:

Ain said...

Pandainya Danish awak, Danish saya huruf pun tak berapa kenal lagik. Mesti cikgu danish terharu tengok kad ni nanti.

Unknown said...

Wah msti cikgu bangga dpt kad dr Danish tue jan..sweet boy..

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...