Family MamaD

Family MamaD

Teman Setia mamaD

Note dr mamaD :

NOTE FROM mamaD :-

layari :- http://www.facebook.com/muslimahbijak.collections
dan jangan lupa bagi yang sedang cari2 kereta tuuu..leh lawati

~Dear Customers, please refer to our size chart before choosing the size for your T-shirt Muslimah.Thank you.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Mohon rujuk carta ukuran T-shirt Muslimah sebelum membuat pilihan saiz. Terima kasih.

~Dear customers.To avoid confusion, we already taken out details for no stock T-Shirt Muslimah.

~Kepada pelanggan yang dihormati. Untuk mengelakkan kekeliruan, pihak kami telah mengeluarkan details bagi T-Shirt Muslimah yang telah kehabisan stok. Harap maklum.

~Dear Customers.Please take note that all sales is subject to stock availability.Muslimahbijak.com do not keeps all the designs and sizes at all time. We suggest that you check the design/size availability by clicking the link below the slide show.Thank you.

Thursday, May 7, 2009

Terharunyeee........TQ Danish....

Selamat Hari Ibu....2009
Tadi g sekolah amik Danish...pastu berlari danish keluo pagar sek...nak ucapkan..
"Mama..Mama....Selamat Hari Jadi Mama....."
nape plak la anak aku ckp slmt ari jadi pulak...ekekekeee
takpe la..yg ptg aku faham apa maksud dia....huhuuu...
"mama suka tak??Danish tulis nama Mama ni...tengok..."
hhuhhuuuu..terharunya la haiiiii...
Ruper2nya dah besar dah anak aku.....

Hadiah dari Danish untuk mama....Danish tulis sendiri tu...

Buat kat sekolah td....hadiah ni...dalam tapauware tu..ada sumi ngan gula2
"Mama suka tak gula2 ni..makan la...."
aku pun ckp la..takpe la..danish je la makan...
"Danish tak nak...cikgu suh Mama yg makan....cepatla makan..."
Dgn perasaan bangga..aku cepat2 suh Danish posing...nak MMS papa dia la...ekekkee
Jangan Jelezzzz papa.....

Sblum g tadika pagi td..sempat lagi Danish ni mengaler....tgk tu..comotnya...
Patutla dapat C....huhuhuuuuu...

Sempat g posing sblm nak g tadika...harini Mak ndak antar...
uiks??nape plak tu...taknak amik gambo ker....?
tunggu mak ndak tak sampai2..dah tak sabaw nak g tadika...hehehee





Jika anda memerlukan khidmat perlindungan...sms ke 0127121230...Dapatkan perlindungan untuk keluarga sblm ditimpa musibah..

1 comment:

syahadah said...

selamat hari ibu...
memang terharu kalau anak buat sometuhing utk kita..lagik terharu kalau melawan kita..ekekeke

Permata Hati Kami

Yahooooooooooo!!!muka anak mama iras muka mama n papa!!!!ahaks!!

Rehat Sebentar...